کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

یک مرد کوچک

اولین جشن تولد

1390/11/28 19:14
نویسنده : مامان
509 بازدید
اشتراک گذاری

امشب تولد پسر خاله من "پرهام" بود.خونه ی خاله جون دعوت بودیم.دیر رسیدیم چون بارون میومد وحسابی ترافیک بود.خاله جون برای آقا پرهام کیک پخته بودن و قرار بود با همون کیک برای کیارش هم یه جشن کوچولو بگیریم با چند تا عکس.آخه مامان بزرگ همسرم فوت شدن و نمیتونیم جشن بگیریم.این شد که من به آقای پدر گفتم برن از قنادی پایین خونه ی خاله شمع 1 بگیرن ولی ایشون حوصله نداشتن....در نتیجه بابا جون این زحمتو کشیدن و توی قنادی اینقدر ذوق زده شده بودن که جلو جلو یه شمع 2 هم برای سال دیگه ی نوه شون خریده بودن.با اون شمع 1 و کیک کلی عکس گرفتیم  و بعدش در کمال ناباوری کلی هم کادو گیرمون اومد .اولیش هم یه کامیون بزرگ بود که دایی جون رضا زحمت کشیده بودن و کیارش خان وقتی اونو دید کلی ذوق کرد .طوری که فرصت نداد و همون موقع رفت توش نشست! بعدیش هم یه عروسک موزیکال بود از طرف آقا پرهام که دیگه مردی شده واسه خودش و یه توپ کوچولو از طرف آقا یوسف بابای پرهام...و یه جعبه پر از ماشین کورسی کوچولو از طرف مامان بزرگ من...و یه وسیله ی موسیقی که اسمشو نمیدونم (من اصلا به این چیزا وارد نیستم خنثی )از طرف خاله جون .

کیارش که اینقدر خوشش اومده بود که نمیدونست اول بره سراغ کدوم...کلی هم پسر خوبی بود و کلی نی نای نای کرد و فضولی کرد و داشت میرفت کمدای خاله جون رو هم بهم بریزه که جلوشو گرفتیم. اصلا هم غریبی نمیکرد.آخه سه تا بچه دور و برش رو گرفته بودن .یکی بغلش میکرد...یکی عروسک براش میاورد یکی براش بادکنک باد میکرد ...خلاصه از همه طرف احاطه شده بود و کیف میکرد...

شب خیلی خوبی بود...حیف که خاله جون داره میره استرالیا و من دیگه رسما بی خاله میشم!

راستی اولین نفری که به پسرم تولدشو تبریک گفت مامان بزرگ پدری من بودن که تلفنی تبریک گفتن ...مطمئنم اگه میتونستن براش کیک میخریدن و میاوردن خونمون .آخه برای همه ی بچه ها و نوه هاشون هر سال کیک میخرن و میبرن.اما حیف که کمی کسالت دارن.اما بازم باعث نشد کیارشو فراموش کنن .آخه پسرم نتیجه اولشونه دیگه خیلی دوستش دارن....ایشالا همیشه سالم باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی درسا
28 بهمن 90 2:37
مبارک مبارک تولدت مبارک . کیارش جان خاله انشاالله در پناه حق و زیر سایه پدر و مادر همیشه شاد باشی و سالم سالم سالم . دوست دارم پسرم
مامان آرینا موفرفری
28 بهمن 90 3:05
کیارش جان تولدت مبارک.
مامان چشم عسلي
28 بهمن 90 10:07
گل پسر قند عسل تولدت مبارك
مامان علي خوشتيپ
28 بهمن 90 13:24
تولدت مبارك عزيزم.
مامان پارساجون
28 بهمن 90 14:51
کیارش جان تولدت مبارک
شهراد شیر کوچولو
28 بهمن 90 17:59
خاله جون تولدت مبارک عزیزم
نگین مامان رادین
29 بهمن 90 23:23
تولد اقا کوچولوی ناناز مبارک ایشاالله زیر سایه بابا ومامالن 120د ساله و شاد و خندون باشی .کادوهات هم مبارکت باشه به سلامتی از تک تکشون استفاده کنی
ثمین
30 بهمن 90 20:24
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم