کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

اختلاف یه پسر دایی با دختر عمه اش

1391/1/21 7:11
نویسنده : مامان
630 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب که مامان بزرگ و عمه زهره اومده بودن خونه مادر جون کیارش جوگیر شده بود و برای اینکه نشون بده راه رفتن بلده دوتا دستشو میگرفت بالای سرش و هی راه میرفت وراه میرفت و راه میرفت! خسته هم نمیشد.حالا اگه خودش تنها بود عمرا بلند نمیشد راه بره و ترجیح میداد گاگله کنه...

عروسک نی نی شو داد به زهرا دختر عمه اش و چند ثانیه بعد بهش اشاره کرد که بهش پس بده اما زهرا عروسکو بهش نداد...کیارشم عصبانی شد و یه جیغ بنفش سرش کشید...بنده خدا زهرا کوچولو تا حالا جیغ این مدلی نشنیده بود یه متر پرید هوا! بعدم رفت سرجاش نشست.از اون به بعد دیگه کیارش اصلا میونش با زهرا خوب نشد و تحویلش نگرفت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیاوش
22 فروردین 91 0:29
اینو میگن جذبه آقا کیارش.
نگین مامان رادین
22 فروردین 91 1:25
پسملمون جیغ کشیده تا حساب کار دست دخملی بیاد و بدون که وقتی یه مرد کوچک چیزی رو می خواد نباید سر به سرش بزاره و باید زود تحویلش بده
نگین مامان رادین
22 فروردین 91 1:30
تهیه خمیر نمكی به مواد زیر نیاز دارید:
270 گرم آرد سفید (دو پیمانه سر صاف)
320 گرم نمك آشپزخانه (یك پیمانه سر صاف)
180 میلی لیتر آب (سه چهارم پیمانه) / به مقداری که خمیر به دست نچسبد
2 قاشق چایخوری روغن مایع طباخی
برای تهیه این خمیر ابتدا مواد خشك را در ظرف بزرگی ریخته آب را اضافه كنید. مواد را با دست خوب مخلوط كنید تا خمیری به دست آید. این خمیر را حداقل به مدت 10 دقیقه تمام ورز دهید تا كاملاً فرم پذیر شود. برای آزمایش آمادگی خمیر، مقدار كمی از آن را در دست گلوله كنید. اگر گلوله ترك نخورد و ازهم باز نشد خمیر آماده كار است.خمیر را به ضخامت 4 سانتی متر پهن کنید.

برای درست کردن قالب دست یا پای کودک را داخل خمیر فرو ببرید واضافه انرا جدا کنید. به دلیل وجود نمک دست و پای نوزاد را خوب بشویید تا احساس سوزش نکند.. قالب رابه مدت 72 ساعت درجای مناسب قرار دهید تا خشک شود و یا درفر 175 درجه سانتیگراد به مدت یک ساعت قرار دهید.

قالب خشک شده را با اسپری رنگ کنید واجازه دهید تا خشک شود.

مقداری خمیر داخل قالب قرار داده بیرون اورده وخشک نموده ودراخر انرا رنگ امیزی کنید.

عزیزم برای اطلاعات بیشتر می تونی به سایت دنیای نفیس بری چون من از اونجا کمک گرفتم


خیلی لطف کردی عزیزم.ممنون