کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

مسواک جدید

1391/2/5 12:51
نویسنده : مامان
458 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که شما خیلی شیر میخوری و تا منو میبینی دست از سر من بر نمیداری...مخصوصا شبا و من خیلی نگران دندونای خوشکلت هستم دیروز که با بابا جون رفته بودیم هیپراستار یه مسواک مارک NUK برات خریدم که مخصوص 12 تا 18 ماهگی هست.از امشب هم بدون شیر دادن خوابوندمت .البته با کلی دردسر.آخرکار فکر کنم هیپنوتیزمت کردم تا خوابیدی...البته بعداز یه دوای مفصل که با سینا پسر همسایه کردی...توی خیال البته...چون من برای اینکه مجبورت کنم رو بالشت بخوابی مجبور شدم حس مالکیتتو تحریک کنم و بگم سینا میخوادبالشتو ببره روش بخوابه...شما هم حسابی بهت بر خورد و سینا رو اه کردی و بهش گفتی بره خونشون...و بعد با چند تا جمله سحر آمیز خوابت برد.امیدوارم تا صبح بخوابی ...هرچند میدونم این آرزوها به من نیومده!

اینم مسواک قبلی کیارش:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)