کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

بدون عنوان

1391/2/21 16:20
نویسنده : مامان
386 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش مامان منو ببخش.به خاطر اینکه اونقدر آدم خوبی نیستم که وقتی برای سلامتیت دعا میکنم خدا حرفمو گوش کنه.

منو ببخش که نمیتونم هیچ کاری برات انجام بدم جز اینکه زودتر از بقیه بفهمم یه مشکل تازه پیدا کردی.ببخش که دردتو میفهمم ولی درمانت ازم بر نمیاد.

تو با وجودت به من عشق دادی...هر بار که مامان صدام کردی با مهربونی بود اما من وقتی خسته بودم دعوات کردم.منوببخش که لیاقت دوست داشتن تورو نداشتم...

هیچ وقت توی نگاهت جز مهربونی نبوده اما من بی حوصلگیم رو برات میاوردم.

ببخش منو که نمیتونستم جلوی اشتباهای دیگران رو بگیرم.

تو همه ی وجود منی .....بدون تو منم نیستم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار(مامانی شهراد)
22 اردیبهشت 91 9:42
روزت مبارک عزیزم
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 10:05
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
آذر(مامان كيارش)
22 اردیبهشت 91 11:46
سلام اميدوارم حال كيارش جون بهتر شده باشه .روزت پيشاپيش مبارك مادر مهربون
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 8:07
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد روزت مبارک
مامان کیاوش
23 اردیبهشت 91 12:59
ان شاا.. بلا از گل پسرت دور باشه.روز مادر رو بهت تبریک میگم.
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 14:38
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک