کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

یک مرد کوچک

عکسای جدید من

1391/4/7 9:34
نویسنده : مامان
853 بازدید
اشتراک گذاری

این حوله حمام تازه کشف شده و افتتاح شده.

اینم عکس اولین کفشیه که باهاش راه رفتم ...البته نمیدونم چرابابا ازش عکس انداخته!

دارم انگور میخورم! فقط دونه میکنم و میزارم تو دهنم و میبینم مزه اش گسه و میدمش بیرون.

عقب عقب میرم وقتی رسیدم به سکوی جلوی آشپزخونه میشینم روش! این موبایل بابا عجب آهنگایی داره...یکم نی نای نای کنم...

الو..........الو..........

دارم تفنگمو میزنم تو سر بابا ...یه صدای هم از خودم در میارم که مثلا صدای شلیک کردنه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهار(مامانی شهراد)
7 تیر 91 14:17
ماشالا هر روز خوشملتر از دیروزآپم گلم
مامان ایلیا
8 تیر 91 3:01
وای عزیزم چقدر بزرگ شدی خاله.هزار ماشالله.
مامانی راستی گوش کیارش جان مشکلش حل شد؟ان شاالله همیشه همیشه شاد و خندان در کنار همدیگه باشید.


مرسی عزیزم.بله خدارو شکر عفونت گوشش خوب شد و نوار گوشش هم هیچ مشکلی نداشت .فعلا که تابستونه خدا زمستونه امسال رو بخیر کنه.ممنون که حالشو میپرسین...
مام پارسا
14 تیر 91 16:39
سلام عزیزم.ماشالله چه پسمل نازی دارید خدا براتون نگهش داره ایشالله. اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید. کیارش جونو ببوسید
نگین مامان رادین
14 تیر 91 18:32
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
آرتین خان خان ایران
17 تیر 91 18:31
آخ که چقدر عکس بانمکی گذاشتی مامانی ببوس کیارش جونو اون اختلاط با هاپو منو کشته ما هم آپیم عزیزم