کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

اسم مامان چیه؟

1391/8/29 0:45
نویسنده : مامان
602 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر راه میرفت و برای خودش میگفت مینا....مینا....منم متعجب! ما مینا نداشتیم تا حالا؟!!! این مینا خانم کیه که دل پسر مارو برده؟؟

کیارش مینا کیه مامان؟

ته مینا هستم.

ای بابا...مگه تو دختری مامان؟

نه پیر هستم.

چه جالب!سوال

.

.

.

یه ساعت بعد

کیارش رفته زیر مبل قایم شده تا من برم پیداش کنم.

مامان مینا بیا

مامان مینا بیا

من:هیپنوتیزم

اسم من لیدا هست مامان.

مامان دیدا....بیا

مامان دیدا

مامان مینا

مامان نینا

بالاخره اسم من چیه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
28 آبان 91 15:54
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
ستاره زندگی
28 آبان 91 18:02
خب مامانی خیلی بهش ایراد نگیر تازه پسرمون داره اسم مامانش یاد میگیره
آیینه
28 آبان 91 21:11
عاشق این شیرین زبونی بچه هام
زهره مامان آریان
1 آذر 91 0:07
الهی نازشو برم ولی مامانی یه کم پیگیر شو شاید پسری چند تا مامان دیگه داره و شما خبر ازش نداری میگن حرف راست رو باید از بچه شنید.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 آذر 91 12:24
سلام ممنون به وبمون اومدین عزیزم ماشالا این مردکوچولوخیلی دوست داشتنیه خداحفظش کنه . منم لینکتون کردم عزیزم
زيبا
2 آذر 91 17:43
مامان مژده
2 آذر 91 23:32
سلام مامان کیارش خیلی ماشاالله بچه هامون بزرگ شدن و کلی کلمه یاد گرفتن