کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

یک مرد کوچک

تحویل آپارتمان

1392/12/18 12:42
نویسنده : مامان
407 بازدید
اشتراک گذاری

18 اسفند 92

امروز صبح باهم رفتیم دفتر شرکت برای گرفتن نامه ی تحویل آپارتمان شما. با تاکسی تلفنی رفتیم. با یکی از همسایه ها آشنا شدیم و شماره تلفن بابا علی رو دادیم و شماره تلفن اونها رو گرفتیم .نامه رو که گرفتیم دوباره با تاکسی برگشتیم.همینکه جلوی در خونه پیاده شدیم یه دفعه زدی زیر گریه...ازون گریه های سوزناک که دل سنگ رو هم آب میکنه .من که دهنم باز مونده بود از تعجب.نشستم کنارت ازت پرسیدم چرا گریه میکنی عزیز من؟ با بغض و گریه گفتی آخه من میخواستم برم خونم... الهی قربون تو با خونت برم من...برات توضیح دادم که باید با بابا علی بریم خونه رو تحویل بگیریم ولی آنچنان گریه ی سوزناکی میکردی که اگر یه کم دیگه ادامه دار میشد با خودم میبردمت تا خونت رو تحویل بگیری!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

artin
22 اسفند 92 22:11
سلام عزیزم مبارکت باشه جیگرطلا پس تو هم خانه دار شدی