کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یک مرد کوچک

عزیز من هشت ماهه شده!

1390/7/28 19:05
نویسنده : مامان
355 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من امروز هشت ماهه شدی و من خیلی خوشحالم از اینکه فرشته ای مثل تو رو دارم.تو روز به روز شیرین تر میشی و من روز به روز بیشتر به تو وابسته میشم.

Orkut Scraps - Love           Orkut Scraps - Love

امروز قرار بود بریم برای قد و وزن که چون بابا مرخصی گرفته بود تا کارهای  بانکی رو انجام بده قرار شد یه روز دیگه شما رو ببریم چکاپ که من به خاطر این موضوع از شما معذرت میخوام! در عوض توی راه برات یه کلاه خوشکل خریدم  و یه جعبه شیرینی به مناسبت ٨ ماهه شدنت.

Orkut Scraps - Love

امروز توی بانک حسابی همه رو سرگرم کرده بودی.بلند بلند آواز میخوندی و ماما و بابا  و دد میگفتی و میخندیدی.ماشالا به اون صدای بلندت مامان.همه برمیگشتن نگات میکردن و لبخند میزدن.یه آقا پسر ٤ ساله هم اونجا بود که یه شکلات برات آورد.تو هم با لبخندت ازش تشکر کردی و فوری شروع کردی به خوردنش اما من مجبور شدم ازت بگیرمش و بدم به بابا بخوره .آخه برای شما خوب نبود مامان.اما مگه میدادی! ول کن نبودی که . همش از دست بابا درش میاوردی.الهی قربونت برم که عاشق عینک آفتابی منی.همش عینک منو از چشمم بر میداشتی و میخوردیش!

ایشالا صد و بیست ساله شی مامان .

                                 Orkut Scraps - Love

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
28 مهر 90 17:59
.سلام 2.وبتون خیلی نازه!! 3.به مام سری بزن 4.امید وارم دوستای خوبی واسه هم شیم 5.درضمن نی نی تون خیلی نازه!!