کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

یک مرد کوچک

سلام

1390/3/8 12:17
نویسنده : مامان
534 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی های خوشکل ..آقا پسرا ...دختر خانوما...سلام...

من یه مرد کوچیکم که تازه وبلاگ دار شده .البته به زور ...میگین چرا به زور؟ اخه یه نی نی به سن و سال من که نمیدونه وبلاگ چیه!اما امان از دست این مامانا...مامان من از وقتی من به دنیا اومدم بیکار و خونه نشین شده..تفریحش شده اینترنت...هر روز زنگ میزنن بهش که بره سر کار ولی مامانم چون دلش نمیاد منو بزاره مهد نمیره ولی حرصم میخوره! آخه مگه منو از سر راه آورده! خوب یکی نیست بهش بگه تو که اینهمه عاشق کار کردنی چرا منو به دنیا آوردی؟ والا من خودم اون دنیا خوش بودم ..کلی نی نی حوری بودن دور و برم...کلی خدا بهم میرسید...تازه شیرم هم همیشه آماده بود .مثل اینجا نبود که مجبور باشم کلی گریه کنم واسه یه قطره شیر که...خلاصه اینکه من مامانم فعلا لازم دارم .به هیشکی هم نمیدمش...مامان خودمه خوب!

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)