کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

یک مرد کوچک

تکامل من

1390/7/16 20:21
نویسنده : مامان
498 بازدید
اشتراک گذاری

من وقتی 1 ماه و نیم داشتم برای اولین بار آغو گفتم البته خیلی آروم اول مامان باورش نمیشد که من اینکارو کردم اما وقتی روزای بعد تکرارش کردم باور کرد.وقتی 3 ماه و نیمه بودم غلط زدم و به شکم خوابیدم.از اون به بعد توی خوابم غلط میزنم و تا صبح رو شکم میخوابم هیچی هم جلودارم نیس!

از 4 ماهگی دلم واسه غذاهای سفره آب میشه.حمله میکنم به سمت غذا ولی از جلوم برش میدارنناراحت.قاشقمو میگیرم دستم و میکنمش تو دهنم ولی بهم غذا نمیدن!

از 5 ماهگی شروع کردم به پوف پوف کردن و آواز خوندن.ادای مامانمو هم در میارم وقتی لباشو تکون میده و پوف پوف میگه.وقتی میزارنم زمین فوری به شکم غلط میزنم و 360 درجه دور خودم میچرخم.بعدم خسته میسم و گریه میکنم تا یکی بیاد بغلم کنه.

مامانمو خیلی دوست دارم تا میبینمش بلند بلند میخندم و دست و پا میزنم. اما با بابا میونم خوب نیست آخه هروقت بغلم میکنه یه بلایی سرم میاد یا انگشتمو له میکنه یا ناخنشو فرو میکنه تو پام ! خیلی حواسش پرته.

 niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)