کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

کلمات جدید

1391/1/27 13:54
نویسنده : مامان
409 بازدید
اشتراک گذاری

هاپو ...هاپ هاپ

به پیشی هم میگه هاپو

طاقچه!   این یکی رو خاله جون یادش دادن .میگه طاق   جه

از صبح تا شب هزار بار میگه بابا...اگه باباش بیاد خونه دیگه هرکاری میکنه برای جلب توجه باباشه.راه میره باباش ببینه...میخوره باباش ببینه.اگرم بابا حواسش بهش نباشه میره جلوش صداش میکنه و یه لبخند ملیح هم تحویلش میده!

وقتی بابا داره غذا میخوره شش دانگ هواسش به باباس که ببینه اون چی میخوره و چطوری تا خودش هم همون کارو بکنه.اگه بابا بخوابه کیارشم همون مدلی میخوابه!

لی لی حوضک هم بلده بچم .مخصوصا به اون انگشت کله گنده خیلی علاقه داره.

دیروز داشتیم تو اتاق تلویزین بازی میکردیم یهو یه چیزی برداشت از روی زمین و خورد .بعدش یه جوری نگام میکرد یعنی ببینه من دعواش میکنم یا نه! منم خندم گرفته بود...یواش بهش گفتم نخوریا...تفش کن...اونم فوری بلند شد و راه افتاد و یه جیغ کشید و فرار کرد! رفت از اتاق بیرون...

قربون در رفتنت برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ilijoon
29 فروردین 91 9:12
آرتین خان
30 فروردین 91 15:01
سلام عزیزم این آدرس جدید منه البته با همین آدرس تو نی نی وبلاگ هم هستم http://artinkhaan.blogsky.com www.artinkhaan.niniweblog.com
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 1:13
الاهی خوب مرده دیگه می خواد ببینه مرد ها چیکار می کنند و چی می خورند این مرد کوچک هم همون کار هارو بکنه
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 15:41
میبوسمت گل پسر شیرین زبون
مامان فاطمه زهرا
1 اردیبهشت 91 23:01
من و دخترم ان شاالله شنبه 9/02/91 توی باغ جنت ساعت 5 بعد از ظهر دم در اصلی منتظریم