کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

بی بی حسنیه /جمعه 23 تیر 91

1391/4/24 3:14
نویسنده : مامان
477 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح همراه بابا و کیارش رفتیم سپیدان .چون دیر راه افتاده بودیم و جا گیرمون نمیومد رفتیم امامزاده بی بی حسنیه که نرسیده به سیپیدان هست .البته بار دوم بود که اونجا میرفتیم.اولین بار سال 89 بود که من باردار بودم و اتفاقی اونجا رو پیدا کردیم.امسال هم جای با صفایی بود اما ساختمون امامزاده رو خراب کرده بودن و آرامگاه اون وسط مونده بود! یه پارچه سبز هم روش کشیده بودن.فکر میکنم به خاطر تعمیرات و نوسازی بود.کیارش توی چشمه آب حسابی آب بازی کرد و آتیش باروند.عکسش هم بعدا اضافه میشه.بعد از یه ساعت هم رفتیم باغ باباجون که بازم گرم بود و آقا کیارش دایم زیر شیلنگ آب بودن!


کلمات جدید کیارش:

حمام = حمام   :   قبلا به حمام میگفت حم اما دو روز پیش وقتی گفت حمام من اونقدر ذوق زده شدم که خودش پشت سر هم تکرار میکرد حمام حمام حمام...

آله له = آلبالو

شارژ = شاژ

سوس = سوسک

هام= پرهام

پوف = پوف

.

.

.

                                             niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)