کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

یک مرد کوچک

واکسن 18 ماهگی

1391/5/25 15:29
نویسنده : مامان
941 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه 25/5/91 آقا کیارش همراه با مامان و مادر جون و بابا رفتن مرکز بهداشت برای تزریق واکسن 18 ماهگی و بعد از کلی جیغ و داد و گریه بالاخره اجازه دادن واکسن زده بشه .

اول که برای قد و وزن وارد اتاق شدیم حواسش رو پرت کردم به نی نی کوچولوی که داشت شیر مادرشو میخورد و بعد از نشستن رو ترازو دوباره شروع به گریه کردن کرد .قدشو به زور اندازه گرفتیم و دور سرش رو هم اندازه نگرفتیم.خودم قبلا اندازشو گرفته بودم.خانم بهورز ازم پرسید سه تا کلمه میگه یا نه؟ منم گفتم ایشون 0 -50 تا کلمه میگن سه تا که چیزی نیست!(آیکون یه مامان ذوق زده ندید بدیدزبان)

بعد از اون توی سالن انتظار نشستیم تا بهورز مسئول واکسن ویالای واکسن رو تحویل بگیره و تو اون مدت گل پسر دایم نگاهش به سقف بود  و سیمای برق مرکز بهداشت رو میشمرد! وقتی هم یه سیم جدید کشف میکرد همچین با تعجب انگار که یه چیز مهم کشف کرده باشه میگفت : مامان...اون.....بق و با انگشتش بهش اشاره میکرد.

بعد از اینکه وارد اتاق تزریق واکسن شدیم دوباره شروع به گریه کرد و منم انواع واقسام قصه ها رو درباره نقاشی شیر روی دیوار براش تعریف کردم تا کمی ساکت بشه. بالاخره قصه ی واکسن زدن ها هم به آخر رسید و تا 6 سالگی از این بابت راحتیم.

پسرکم تا الان که جمعه اس درد داره  و لنگ لنگون راه میره.تبش هم دیشب خیلی کم شد و نیازی به استامینوفن نبود.تا اونجایی که میشد با پاشویه بدنش رو خنک کردم تا نیازی به دارو نباشه.حسابی از اشتها افتاده  و غذا نمیخوره.امیدوارم امروز کاملا خوب بشه .هرچند توی این دوروز هم دست از بازیگوشی برنداشته و لنگ لنگون آتیش میبارونه.چشمک

                  

                  niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 12:22
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
عمو روحانی
27 مرداد 91 13:31
باسلام وتقدیر از همه که در بحث مشارکت داشتن ولطف کردن نظراتشونو دادن . در پستهای قبلی در مورد حمایت از نی نی های آسمانی آذربایجان مطلب گفتیم وهمه تایید کردن ونظر دادن وما هم در مورد حمایت از اونها صحبت کردیم ضمن اینکه امروز هم در مسیر راهپیمایی ملت روزه دار برای کمک به زلزله زده های آزربایجان (اهر و..) پول وکمکهای زیادی میدادن (این بیداری کامل است (هم خود را دیدن هم همسایه را ) . اما من هم مشکلات جامعه ،فرزندان سرچهارراه ها (البته دوگروه هستند: 1: برخی گدایان سازماندهی شده ومتکدیان هستند 2: برخی واقعا گدا هستند) و ...رو می بینیم وقبول هم دارم که برخی مشکلات وجود داره اما یادمون باشه کودکان فلسطین یک روزه از سال رو (روز قدس) نگاهشون به حمایت شمااست که اعتراض کنید که کسانی که به زور خونه اونها رو اشغال کردن با حمایتهای شماها بیرون رانده بشن و هرروز یتیم نشن . یادتون باشه زلزله بلایای طبیعی است اما ظلم و خونریزی مستکبرین اسرائیلی بلایای طبیعی نیست نکته دیگه این است که اونها (اسرائیلی ها ) مشکلشون فقط فلسطین نیست اونها با اسلام مشکل دارن تا حالا به آرم شرکت کوکاکولا توجه کردید . روبه روی آینه قرار بدید ببینید چی نوشته (لامحمدلامکه) این یعنی مبارزه تمام عیار بااسلام پس بیداری فقط این نیست که خودمون رو ببینیم بیداری اینه که چند قدم اونطرف تر از خودتو هم ببینی چرا که برخی اوقات این حربه دشمن است که ما رو به مسائل داخلی مشغول کنه تا از برخی مسائل دیگه غافل بشیم مطمئن باشید اگه ما ساکت باشیم امروز نوبت اونها شده ،نوبت مصر،لیبی،سوریه ،کم کم نوبت ایران است . من خودم امروز توی راهپیمایی بودم خیل جمعیتی که من دیدم ومیپرسیدم ندیدم کسی رو به زور به خیابون کشونده باشن ظاهرا برخی از مامانها خواب نیستن دارن خواب میبینن یادمون باشه وحدت فقط وحدت ایرانی نیست بلکه وحدت باید اسلامی باشه وما که از قبل از اسلام برای کشورها الگو بودیم هم اکنون هم باید برای کشورها در بیداری اسلامی،صنایع دفاعی ،انرژی هسته ای ،سلولهای بنیادی ، و... الگو باشیم به امید ایرانی آبادتر ازدیروز برای فرزندان فردا
مامان کیاوش
31 مرداد 91 1:07
ما تو مسابقه نی نی شلخته به کیارش جان رای دادیم.ایشاا... برنده میشه.


خیلی لطف کردین.ممنون.از طرف من کیاوش
جان رو ببوسید.