کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

چله گاه

1391/6/22 14:36
نویسنده : مامان
459 بازدید
اشتراک گذاری

 22/6/1391

روز جمعه از طرف شرکت بابا به یه باغ در چله گاه سپیدان دعوت شدیم. شک داشتیم بریم یا نه. اما اصرار همکارای بابا باعث شد برخلاف پارسال که توی مهمونی شرکت نکرده بودیم به چله گاه بریم.لحظه آخر که میخواستیم از خونه بریم آبپاشی رو ه از هایپر برات خریده بودم برداشتم .گفتم حتما اونجا دلت میخواد آب بازی کنی.توی راه دو تا بستنی خریدیم و شما بستنی منو خوردی و تمام شکلاتاشو به لباسم مالیدی...نوش جونت عزیز دلم.

حالا عکسای آب بازی گل پسر:

کیارش و آبپاش

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

اون روز اونقدر آب بازی کردی که هر چند دقیقه یه بار من و بابا لباسای شمارو عوض میکردیم.مابین آب بازی آنتراک هم به خودت میدادی و میومدی لباساتو که گذاشته بودیم رو تخت تا خشک بشه رو بهم میریختی.

ناهار لوبیا پلو با ماهی قزل آلا بود و کباب.دقیقا نصف بشقاب منو خوردی!!!! منم گرسنه موندم.اشکال نداره مامان نوش جونت.

بعذ از شهر هم خوابت گرفت و میخواستی روی تخت بخوابی .همون موقع میخواستن عکس دسته جعی یادگاری بگیرن که هرکاری کردم راضی نشدی بیای عکس بگیری و از رو بالشت جم نخوردی و نتیجش این شد که من تو اون عکس نبودم!! خیلی هم دلم سوخت به خاطر این موشوع اما خوب مادر شدن همین چیزارو هم داره دیگه...اشکالی نداره عزیز دلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)