کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

پسرک درس خوان من

1391/9/20 10:58
نویسنده : مامان
409 بازدید
اشتراک گذاری

_مامان من درس دارم

+تعجب

_من میرم تو اتاق خانم معلم میاد به من درس میده

+جدا؟

_این درس من هس.(دفتر نقاشیشو میگه )

+ چه خوشکل!

_ مامان...این من هستم(مرد عنکبوتی روی دفتر نقاشی ).من...به به خوردم...بزیگ شدم...رفتم تو هبا....

+ تو مرد عنکبوتیه خودمی....

.........................................

زمان رویش و ریزش دندانهای شیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
20 آذر 91 11:03
سلام عزیزم ممنونم تو مسابقه شرکت کردین و از حضور گرمتون ممنونیم بازم بهمون سر بزنید
عروسک نمدی
22 آذر 91 9:32
سلام برای سفارش با شماره 09307025332 تماس بگیرید یا به ایمیل من پیغام دهید تا سفارشتون پیگیری و پست شود
مام پارسا
23 آذر 91 2:02
الهی قربون جیگرم برم فدای تخیلاتت بشم خاله جون پارسا هم مثل کیارشی همش میگه من می خوام غذا بخورم برم مدرسه....درس بخونم از طرف من ببوسش