کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

گاف یا ولخرجی

1391/9/26 4:16
نویسنده : مامان
387 بازدید
اشتراک گذاری

ظهر که میومدم خونه رفتم برات اسباب بازی بخرم کلی گشتم چیز خوبی ندیدم.چشمم خورد به بن بن بن.برداشتم نگاش کنم روشو بخونم یه خانمه گفت من برای نوم خریدم خیلی عالیه و این حرفا...منم برداشتم.یه خونه سازی هم خریدم.رسیدم خونه حمام بودی.لباساتو که تنت میکردم گفتم برات بن بن بن خریدم تو هم خوشحال شده بودی فکر میکردی الانه که با یه دریل بزرگ یا یه اره برقی بزرگ روبرو بشی هی میگفتی مامان کو بن بن بن.رفتم برات آوردم اول که تو ذوقت خورد چون اون چیزی که انتظارشو داشتی نبود.بعدم که اومدم با هیجان برات باز کردم و برگ هاشو نشونت دادم یکی یکی ازت پرسیدم اسم هرکدوم چیه تو همه ی فکر کنم 50 تاشو درست گفتی و من شدیدا ضایع شدم .آخه مثلا قرار بود چیز جدید یاد بگیری! کارمون باهاش تموم شد! منم کلی غصه اون 5 تومنه رو خوردم که میتونستم بدم یه چیز دیگه برات بخرم!!!!حداقل باید بن بن بن شماره ی بالاتر برات میخریدم نه مقدماتی!

اینم از اسباب بازی خریدن من.....

سایت بن بن بن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نوشين مامان آريا
26 آذر 91 12:49
سلام چه پسر ناز و نمكي دارن ماشااله. پسر منم يكسال و 6 ماهشه با اجازه لينكتون مي كنم.
هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 16:17
نه عزیزم غصشو نخور شروع کن باهاش کلماتشو یکی یکی کار کردن تا زمانیکه کلمه رو بدون عکسش بتونه بخونه بعدا از اینکه کلماتشو یاد گرفت بعدیشو بگیر البته ببخشید فضولی کردما کوچولوهای این دوره مثل کوچولوی شما باهوشند یه عالمه بوس برای کیارش عزیز
هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 16:18
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
ستاره زندگی
30 آذر 91 10:53
مامانی هدف خوندن کلمه بدون دیدن تصویر هست. هفته ای یک کلمه باهاش کار کنید.در یکماه حداقل 4 کلمه تا ببینه میخونه.مثل "بابا،آب،و..." به نظر من که خوب موقعی خریدید.