کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

پمپرز

1391/9/29 7:23
نویسنده : مامان
492 بازدید
اشتراک گذاری

امان از این پوشک!

همیشه برات پمپرز میخریم.البته کار آسونی نیستا... یا بابا علی میره انوری برات میخره یا بابوبا.چند روز بود تموم شده بود برای همین از مولفیکس های باقیمونده استفاده میکردم.تا دیروز که اونقدر پاهات قرمز شده بود که دردش اذیتت میکرد و جیغ میکشیدی.قرار بود بابا علی بره برات پمپرز بخره اما شب که گفت کارش طول کشیده بابوبا طاقت نیاورد ناراحتیتو ببینه و خودش رفت برات خرید.البته بابا علی هم وقتی اومد خونه یه بسته پمپرز دستش بود!

چند روزیه وقتی میخوای جیش کنی میکی جیش و تند میدوی سمت حمام...اما همون وسط راه میشینی جیش میکنی.خوب انگار وقتشه از پوشک بگیریمت.اما من ترجیح میدم از شیر دادن راحت شم و بعد بریم سراغ پوشک...

کم کم داری مرد میشی فرشته ی من...

وقتی بهت میگم کیارش مرد شدی؟؟میگی نه.پسر هستم.

قربون پسر نازم برم من...عزیز یه دونه ی منی تو...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نوژا
29 آذر 91 8:36
هزار ماشالله پسر نازی دارید خدا واستون حفظش کنه
ستاره زندگی
30 آذر 91 10:39
سلام مامانی ممنون که به ما سر میزنید.
ستاره زندگی
30 آذر 91 10:41
آفرین به این پسرخوب خودش موقع جیش کردن میگه.خوش به حالت مامانی
ثمین
30 آذر 91 14:40
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان کوثری
30 آذر 91 23:47
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا مبارک . . . از وبلاگ ها مون دیدن کنید امیدوارم به دردتون بخوره http://ninimod.niniweblog.com/ http://niniparti.niniweblog.com/
نگین مامان رادین
6 دی 91 19:10
الاهی قربونش بشم که پاهای نانازش قرمز شده بودند،می دونم چی کشیدی چون همین بلا سر خودم هم با پوشک ملفیکس امده اخه رادین هم به پریما عادت داره و یه بار که نتونستیم از تبریز براش پیدا کنیم و مجبور شدیم ملفیکس ببندم بچه ام پاهاش قرمز شده بود و من هم باز نگه داشتم ، فداش که داره مرد میشه مامانی از روی ماهش ببوس