کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

یک مرد کوچک

تله پاتی

1391/11/3 14:05
نویسنده : مامان
433 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بابا علی رفت اصفهان  . ازونجایی که خیلی خسته بودی شب راحت خوابیدی اما انگار میترسیدی منم جایی برم مرتب بیدار میشدی و منو میخواستی.وقتی دیدم میترسی بردمت پیش بابا جون اما اونجا هم مرتب بیدار میشدی و گریه میکردی.دوباره اومدیم بالا و تا 4 صبح بازی کردی و. آروم شدی و مطمئن که من قرار نیست جایی برم وبعد تا 10 صبح خوابیدی. بابا علی هم میگه دیشب خوابش نبرده و معتقده با همدیگه تله پاتی دارید.امیدوارم هیچ وقت از همدیگه جدا نشید عزیزان من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نگین مامان رادین
5 بهمن 91 18:06
ایشاالله همیشه سایه شما و بابایی بالا سر کیارش جون باشه و همیشه کنارهم باشید
خاطرات امير علي
7 بهمن 91 13:05
سلام.ماشالله پسر فوق العاده زيبايي داريد.هميشه براش صدقه بدين كه بلا ازش دور باشه. آرزوي بهترينهارو براتون دارم. هميشه در پناه حق باشيد. ازطرف من كوچولوتو ببوسhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif
زيبا
7 بهمن 91 15:54
اميدوارم زير سايه پدر و مادر خوبي مثل شما به بهترينها برسه
زهره مامان آریان
9 بهمن 91 1:08
انشالله همیشه سایه شما و بابایی بالا سرش باشه
ستاره زندگی
9 بهمن 91 9:57
ایشالله همیشه کنار هم وشاد باشید ستاره وقتی کوچولو بود تا باباش میرفت ماموریت از روزبعد تب میکردتا برمی گشت.
سمانه مامان پارسا جون
9 بهمن 91 12:54
ایشاا... میبوسمت گلم
مامان اميرحسين
11 بهمن 91 13:01
سلام داشتم نظرات وبلاگم رو نگاه ميكردم كه ديدم برام نظر گذاشتيد گفتم يه سري به وبلاگتون بزنم ماشاالله پسر نازي داريد خدا حفظش كنه بازم به ما سر بزنيد ممنون