کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

یک مرد کوچک

واسونک

1391/11/16 10:36
نویسنده : مامان
724 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بابا علی مرخصی بود .ظهر رفتیم سپیدان برف ببینی که متاسفانه باد شدید میومد و اصلا از ماشین پیاده نشدیم.بابا جون توی یه کاسه برات برف آوردن و یه کمی هم خوردی.بعدشم از شاطر عباس ناهار گرفتیم آوردیم خونه.سر راهم یه کمی توی پارک سرسره بازی کردی و به زور آوردیمت خونه.ته چین خیلی دوست داری .حسابی خوردی .دوغ هم خوردی.شب هم نمیدونم چی شده بود که اینقدر آتیش باروندی.اونقدر داد میزدی با صدای بلند که گوشم درد گرفته بود.رفته بودی تو تختت بلند بلند میخونید:

جنگه جنگه ساز میادو

از بالای شیراز میاد

آی حمومی آی حمومی ....

یار مبارک بادا.....

اونقدر داد زدی که بابا جون هم صداتو شنیده بود.آخر شب دیگه خیلی اذیتم کرده بودی نمیزاشتی پوشکت کنم .بهت گفتم میدمت به آشغالی ببردت.تو هم  گفتی اونکه فقط آشغال میبره.گفتم نه بچه بد هم میبره.تو هم گفتی من که بچه خوب هستم .بچه بد نیستم.منم از رو رفتم دیگه.به زور بردمت پایین پیش بابا جون تا یه کم خونه رو مرتب کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامی کیارش
17 بهمن 91 18:20
عزیزم خیلی بانمکی. خیلی قشنگ شعر میخونی. عاااااااااااااااااااااااشق شیرین زبونیاتم وروجک بامزه
ستاره زندگی
17 بهمن 91 19:14
واسونک قشنگی میخونده که مامانی! شما هم باهاش می خوندید ولی آرومتر
مامان نیما
21 بهمن 91 9:46
عزیزم پسر خوشکلم که واسونک می خونه.
مامانی چطور دلت میاد بهش بگی میدمت آشغالی؟؟ تازه اصلا بهش نگو بچه بد هست. می دونم یه وقت دیگه آدم ظرفیتش تمام میشه ها. این رو همه مامانا خوب می دونن. ولی حیف روح لطیف پسرک جواهرت هست که یه وقت یه جایی از ذهنش تکرار بشه که گفتی اون بد هست ومیدیش به آشغالی.
ببوسش.

عزیزم دلم که نمیاد خودمم پشیمون شدم که چرا گفتم ولی خوب وقتی بخواد کاری کنه که به خودش آسیب بزنه چاره ای ندارم دیگه/دیگه تکرارش نمیکنم.ممنون از تذکرت عزیزم.

جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 14:04
دوست بزرگوار مادر برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مامی محمود
8 اسفند 91 4:01
سلام گلم ممنون که سوالمو در مورد کیش ج داید میخواستم بدونم شما با تور رفتیدیا خودتون؟؟واینکه قیمتش نفری چقد بود؟؟اتفاقا ماهم شاید از شیراز بریم ممنون میشم ج بدید وبه ما سربزنید http://yedoneh.niniweblog.com/