کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

یک مرد کوچک

صلوات

1391/11/21 12:08
نویسنده : مامان
360 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش یه شب مادر جون کلاس داشتن.منم هرچی بهت اصرار کردم بیای بالا خوابیده بودی روی زمین و میگفتی.اصلا نمیشه! من میخوام پایین باشم.تو برو.منم دیدم هیچ راهی نداره اومدم بالا.بابا علی سراغتو گرفت گفتم پایینه.گفت پیش کی؟ گفتم هیچ کس .خودش تنها نشسته میگه من نمیام بالا.بابا علی هم تند دوید اومد پیشت.بعد از یه ساعت راضی شده بودی باهاش بیای بالا.بابا علی میگفت داشته دنبال ماژیک تو میگشته که شما بهش گفتی بابا علی بگو اللهم صل علی محمد و آل محمد تا پیدا بشه!

واقعا بعضی وقتها انگشت به دهان میمونم از چیزایی که یاد گرفتی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

طراح بنر لوگو ارم نشان .........
21 بهمن 91 12:21
سلام خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم فرزندتان همیشه سالم وخندان باشد تغییر هیدر بالای وبلاگ شما با عکس کودک دلبندتان عکس های کودک خود را برای ما بفرستید با کیفیت بالا باشد وسایز بزرگ هم باشد مشکلی ندارد در زود ترین زمان وکمترین زمان تحویل شما خواهیم داد مبلغ 2000هزارتومان و در یک روز تحویل خواهیم داد با اوردن ی مشتری برای ما شما فقط 1000تومان پرداخت کنید به وبلاگ من سر بزنید نظرات خود را هم برای ما بزارید موفق باشید
مجله خبري بروزترين ها
21 بهمن 91 12:49
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي روز ايران و جهان در ايميل شما
مهسا مامی کیارش
22 بهمن 91 17:41