کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

یک مرد کوچک

گاگله کردن من

1390/7/15 14:57
نویسنده : مامان
827 بازدید
اشتراک گذاری

خوب...نی نی های خوشکل خوشمزه باید به عرضتون برسونم که من دیروز یعنی 14 مهر سال 90 که 7 ماه و 17 روز داشتم به سلامتی و به میمنت و مبارکی بالاخره گاگله کردم و همه هم کلی ذوق منو کردن و تشویقم کردن و خدا رو شکر کردن. اولین نفری که گاگله کردن منو دید مادر جون بود که دید من 3 قدم گاگله کردم و به مامانم گفت .اما مامانم فکر کرد مثل قبلا که سینه خیز میرفتم اینکارو کردم و باورش نشد.منم برای اینکه نشون بدم چقدر بزرگ شدم و دیگه بغلی نیستم شب که مامانم جلوی کامپیوتر نشسته بود و داشت زیر چشمی منو میپایید از این ور اتاق خودمو رسوندم اونور و رفتم پیش پنکه مورد علاقم و مامانم کلی قربون صدقم رفت .البته بعدشم من ذوق زده شدم و سرمو محکم از بغل کوبوندم به پنکه اما برای اینکه کم نیارم اصلا به روی خودم نیاوردم! آخه من دیگه مرد شدم!

بزن اون دست قشنگه رو....هوراااا.....

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان طاها
15 مهر 90 16:47
نی نی ناز کوچک
روز کودک مبارک

لحظه لحظه ی زندگی تون پر از شادی و خنده
و ذره ذره ی وجودتون سرشار از عشق و محبت


ممنون خاله

آرتین خان
15 مهر 90 20:41
سلام مامانی
راستش اول صحبت هات نفهمیدم گاگله یعنی چی!
فکر کنم اصطلاح محلی باشه اما وقتی تا ته ماجرا رو خوندم فهمیدم تاتی تاتی رفته این مرد کوچک ما
ببوسش مامانی
تازه اول کاری دختر واستا همه چیتو به هم بریزه اونوقت نوشتن خاطراتت باحال تر میشه



منظورم چهار دست و پا بود دیگه! والا ما در ولایت خودمون که شیراز باشه وقتی بچه شروع میکنه به راه رفتن میگیم تاتی...به چهار دست و پاهم میگیم گاگله..
ممنون عزیزم
خاله محمد مهدی
16 مهر 90 14:09
مگذار مرا دراین هیاهو، آقا
تنها و غریب و سربه زانو آقا
ای کاش ضمانت دلم را بکنی
تکرار قشنگ بچه آهو آقا
// میلاد امام رضابر شما مبارک باد. //


ممنون برای شما هم مبارک باشه خاله

farnaz mamane iliiya
3 آبان 90 1:35
مبارکه خاله جون. خیلی خوشگلی. به ما هم سر بزنید. www.iliyamohamadi.niniweblog.com