کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یک مرد کوچک

دست دست

1390/7/24 3:02
نویسنده : مامان
351 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش عزیزم23 مهر سال نود برای اولین بار دست زد.

پدرم یه دستگاه گرامافون قدیمی دارن که مال حدود 35 سال پیشه.کلی هم صفحه ی قدیمی ایرانی و خارجی دارن.وقتی من کوچولو بودم خیلی از آهنگاشو گوش میکردم.چند تاشو بیشتر دوست داشتم که مال گروه مدرن تاکینگ بود.چند هفته پیش پدرم برای کیارش هم همون آهنگ رو گذاشته بودن و کیارش خیلی دوست داشت .به حدی که وقتی آهنگ شروع میشد اونم باهاش میخوند و جیغ میزد و کلی دست و پا میزد.دیشب پدرم نبودن اما من و مادرم دستگاه رو روشن کردیم و آهنگ برادر لویی رو گذاشتیم.نمیدونین چقدر کیارش ذوق کرد !

www.smilehaa.org

 نشوندمش روی زمین و خودم دست میزدم .اونم برای اولین بار دست زد!

www.smilehaa.org

 باورم نمیشد اینقدر این آهنگو دوست داشته باشه.چهار دست و پا میرفت طرف گرامافون اما بالا بود و دستش بهش نمیرسید ولی بازم کوتاه نمیومد! همه ی اتاق پدرم رو بهم ریخت و همه ی کتابا و مجله ها رو زیرو رو کرد.اینقدرم ذوق میکرد انگار که یه چیز جدید کشف کرده .

نمیدونم چطوری خدا رو شکر کنم بایت این نعمتی که بهم داده.

خدا جون دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار(مامانی شهراد)
26 مهر 90 10:10
salam golam mer30 ke sar zadi ninie kheili nazi dari khoda hefzesh kone
نگين
26 مهر 90 16:11
سلام هزار ماشااله به اين مرد كوچك. وب قشنگي داريد خوشحال ميشم به ما هم سري بزنيد