کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

آیه الکرسی

1390/9/24 4:14
نویسنده : مامان
329 بازدید
اشتراک گذاری

خوب بازم منم و کیارش و گوش درد + یه اتفاق بد: خوردن بینی کیارش به لبه تخت در حین سقوط آزاد به سمت پایین! البته خدا رحم کرد و بابایی گرفتش فقط فکر کنم بینی اش شکسته.یه خط قرمز افتاده رو صورتش از ابروی راستش اومده رو بینی اش تا بالای لبش ! بچم خون دماغ هم شد.بابایی اینقدر ترسیده بود و ناراحت بود که از اون موقع تا حالا کمرش گرفته.منم که خدا رو شکر اون لحظه دست و پام رو گم نکردم و به داد بچم رسیدم فقط اونقدر شوک بهم وارد شده بود و ناراحت بودم که دیگه نمیتونستم حرف بزنم.

آخه چی بگم؟ دوروز پشت سر هم نزدیک بود از تخت بیافتی مامان.خدا سومیش رو به خیر کنه.

خدایا به بچم رحم کن.

بسم الله الرحمن الرحیم.

الله لا اله الا هوالحی القیوم

لا تاخذه سنه و لا نوم

له ما فی السموات والارض

من ذالذی یشفع عنده الا باذنه

یعلم ما بین ایدیهم و ما خلفهم

ولا یحیطون بشی من علمه الا بماشاء الله وسعی کرسیه السموات والارض

و لا یوده حفظهما

و هو العلی العظیم.

صدق الله العی العظیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نوژا
24 آذر 90 8:53
سلام گلم خیلی مواظب شیطون بلا باشید.عاشق صورتتم تربچه
مامان شیدا
26 آذر 90 22:04
ممنون از شما که به سوال من در بخش پرسش و پاسخ جواب دادید. وبلاگ قشنگی دارید. شاد باشید
مامانی درسا
27 آذر 90 11:14
سلام مامانی .خدا بهتون رحم کرده . انشالله که چیزی نیست . منتظر مطلب بعدیتون هستم که بنویسید چطور شده . به درسایی هم سر بزنید خوشحال میشم .