کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یک مرد کوچک

یه جمله دیگه

1391/8/22 13:39
نویسنده : مامان
318 بازدید
اشتراک گذاری

21/8/91

حمام کردنت واقعا دیدنی شده.باید دست بابامو ببوسم با این همه هنر و حوصله ای که به خرج میده تا تو کارای جدید یاد بگیری .

امروز ظهر وقتی با بابا جون رفته بودی حمام اومدم حولتو بیارم و لباس تنت کنم.منو دیدی ذوق زده شدی.نشسته بودی توی تشت آب ...10 بار نشسته تو اون تشت چرخیدی.اونقدر تند تند دور خودت میچرخیدی که من باورم نمیشد این پسر 21 ماهه من باشه! یه پسر 3 -4 ساله میدیدمت.

بعدم بلند شدی رفتی زیر دوش آب وایسادی تا دوش بگیری .خیلی آروم و با حوصله ایستاده بودی.مردونه...کف صابون و شامپو که پاک شد با دستات برام حباب ساختی مثلا.منم برات بوس فرستادم و تو جواب دادی.فدات بشم عزیز دلم.روی سکوی حمام که گذاشتمت تا خشکت کنم و حوله تنت کنم به بابا جون گفتی : بابو ...آینه آب.یعنی آب بریزین رو آینه تا بخار آب از روش پاک شه.بعدشم به من گفتی مامان آینه بابا هست.آینه بابا زده.

خوب دیگه کاملا مشخصه که من ذوق مرگ شدم ......نیشخند

لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه كوچولو
24 آبان 91 10:13
الاهيييييييييييييييي يعني من بايد هفت ماهه ديگه صبر كنم تا پسرم اينجوري چلچلي كنه؟
ستاره زندگی
27 آبان 91 12:47