کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

یک مرد کوچک

اولین آب هویج بستنی 27/1/92

1392/1/29 11:03
نویسنده : مامان
1,509 بازدید
اشتراک گذاری

شب مثل همیشه هوس شربت پرتقال کردی و طبق معمول باید من توی لیوان شربت رو میریختم تا تو از یخچال آب بریزی روش.صندلی برات گذاشتم و آب ریختی و یه کم خوردی و رفتی سراغ فضولی تو یخچال.بابا علی آب هویج گرفته بود و گذاشته بود توی یخچال...ازم پرسیدی این چیه گفتم آب هویج...میخوای؟ گفتی نه...یه کم که گذشت گفتی مامان ازین میخوام.منم توی یه استکان برات ریختم و خوردی.بعدم هوس بستنی کردی ...منم به فکرم رسید بستنی رو بریزم تو آب هویج ببینم میخوری یا نه.خوردی ولی فقط نصف استکان! همینم خوبه ..من که اصلا آب هویج بستنی دوست ندارم...

دیگه برات بگم که بعد از یک ماه دیشب اومدی گفتی مامان لیدا شیمس خوب شده ؟؟ باورم نمیشد داری سراغشو میگیری.بهت گفتم آره خوب شده...و در کمال ناباوری ازم خواستی بهت بدم بخوری! معلو مشد این همه مدت منتظر بودی که خوب بشه!!! منم گفتم باشه بیا بهت شیمس بدم اما خودت روت نشد بخوری! و بعدشم داشتی میرفتی تو فاز غر زدن که هواستو پرت کردم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 17:17
نوشجونت عزیزدلم