کیارشکیارش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

یک مرد کوچک

دایره...مثلث...مربع!

1392/4/22 5:50
نویسنده : مامان
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح خونه بودم با خودم فکر کردم خیلی وقته بی هدف فقط دارم با کیارش بازی میکنم .بدون اینکه چیز جدیدی یادش داده باشم! البته تحت تاثیر حرفهای یکی از دوستان در مورد آزمون برای ورود به پیش دبستانی بود.با خودم میگفتم باید تا میتونم از فرصت استفاده کنم و بهش یاد بدم .به خاطر همین وقتی یه کاغذ و مداد آورد و گفت بیا با هم نقاشی بکشیم تصمیم گرفتم بهش اشکال هندسی رو یاد بدم.گفتم میخوای برات یه دایره بکشم؟گفت آره.یه مثلث کشیدم و گفتم ببین چه دایره ی خوشکلی کشیدم! به خیال خودم میخواستم از شیوه های نوین آموزشی استفاده کنم و بهش مثلث یاد بدم نیشخند همینکه مثلثه رو کشیدم گفت: ای بابا ...این که دایره نیست ! مثلثه...حالا یه مربع هم برام بکش!

و بدین ترتیب خیلی ساده اینجانب فهمیدم بهتره توی کارایی که بهم ربط نداره دخالت نکنم! چون ایشون همیشه یه پله جلوتر از من در حال حرکت هستن .به لطف پدر و مادرم البته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)